مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

آغاز ثبت نام مدارس دشتستان

دشتستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت:ثبت نام در مدارس شهر برازجان بر اساس محدوده ی جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان می باشد.

کد مطلب: ۸۳۱۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام مدارس دشتستان

سید حسن لواسانی فرد در نشست تخصصی کمیته نظارت بر ثبت نام مدارس شهرستان اظهار داشت: ثبت نام پایه اول ابتدایی و هفتم در دوره متوسطه اول از 2 تیر ماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ثبت نام پایه دهم در دوره متوسطه دوم از تاریخ 13 تیرماه پس از پایان برنامه هدایت تحصیلی دانش آموزان آغاز و تا پایان مرداد ماه انجام می گیرد و دانش آموزان شرایط خاص مثل تجدیدی پس از اعلام نتایج امتحانات در شهریور ماه ثبت نام خود را انجام خواهند داد.

این مقام مسئول افزود: ثبت نام در مدارس صرفآً بر اساس محدوده ی جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان و بر اساس اولویت نزدیکی محل سکونت به مدارس انجام و مدارس حق برگزاری هیچ گونه آزمون ورودی،یا مصاحبه جهت سنجش هوش و غیره جهت پذیرش را ندارند.

لواسانی فرد گفت: مدارس خاص همچون نمونه شبانه روزی، تیزهوشان، شاهد و مدارس غیر دولتی بر اساس دستورالعمل های خاص آن مدارس امر پذیرش دانش آموزان را انجام خواهند داد. همچنین ثبت نام دانش آموزان در هنرستان ها بدون رعایت محدوده ی جغرافیایی انجام می گیرد.

لواسانی فرد ادامه داد: دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی قبل از ثبت نام باید در پایگاه های سنجش مورد ارزیابی سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی و حرکتی قرار گیرند که در این راستا دو پایگاه سنجش در مدرسه شهید جاوید کازرونی و مدرسه رازی استقرار یافته اند.همچنین دانش آموزان مناطق تنگ ارم و بوشکان طبق برنامه اعلام شده از طرف نمایندگی های بخش مورد سنجش قرار می گیرند.

وی تصرح کرد: دانش آموزان قبل از مراجعه به پایگاه های سنجش معرفی نامه مربوطه را از مدرسه دریافت و سپس به پایگاه ها مراجعه نمایند و در نظر داشته باشند تا امر سنجش را انجام ندهند ثبت نام آنها در مدارس انجام نخو اهد شد.

مدیر آموزش و پرورش در پایان تاکید نمود: اولیا محترم در همان روزهای اولین ثبت نام به مدارس مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند و امر ثبت نام را به روزهای آخر موکول ننمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار