اردوهای جهادی آذربایجان غربی به صورت تخصصی برگزار شود

ارومیه (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان بسیج سازندگی آذربایجان غربی اردوهای جهادی را با بکار گیری افراد متخصص به صورت تخصصی اجرا کنند.

کد مطلب: ۸۲۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای جهادی آذربایجان غربی به صورت تخصصی برگزار شود

علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در نخستین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت و جهادی دانش آموزی و دانشجویی که در محل سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: جوانان داوطلبی که خواستار سازندگی در بخش‌های محروم هستند می‌توانند در اردوهای جهادی تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به روش عمل در اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی باید آمادگی و توان خود را به دستگاه‌های دولتی اعلام کنند تا مشاهده کنیم چه کارهایی می‌توان کرد و همچنین باید ادارات موارد پیشنهادی را مورد مطالعه دهند تا بتوان اقدامات را به بسیج سازندگی واگذار کرد.

رادفر بیان کرد: همچنین باید در این اردوها تخصص مورد توجه قرار گیرد تا دانشجویان و افراد را در کارهای تخصصی مربوط به رشته‌های درسی و کاری خود ارائه خدمات کنند و لازمه این اقدام بر این است که بسیج سازندگی برنامه‌ها و تخصص افراد را ایراد کند تا بتوان به خوبی برنامه ریزی کرد.

وی تصریح کرد: باید از توان بسیج سازندگی و نیروهای داوطلب به خوبی استفاده کرد و در بخش‌های تخصصی برنامه‌های خود را پیش برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بسیج سازندگی در بخض دانش آموزی مشکلی نداریم و آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تمام توان آماده خضور در اروهای جهادی و هجرت است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی با اردوهای بسیج سازندگی که برای فصل تابستان تعریف شده متفاوت است و پروژه‌هایی که برخی اوقات به بسیج سازندگی واگذار می‌شود به صورت امانی صورت می‌گیرد و نباید مباحث با یکدیگر تداخل داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار