ارتقای سطح علمی و آموزشی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است

همدان (پانا) - رییس آموزش و پرورش منطقه جوکار گفت: ارتقای سطح علمی و آموزشی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است که با یاری خداوند و تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش محقق شده است .

کد مطلب: ۸۲۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح علمی و آموزشی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است

علیرضا صدرا، شورای آموزش و پرورش را آبروی منطقه دانست و گفت:برگزاری جشن هفته ی معلم ، جشن ستارگان علمی و اختتامیه ی کارگاه خیاطی بنیاد علوی در آموزشگاه پروین اعتصامی از افتخارات آموزش و پرورش است.

صدرا با اشاره به چهار پروژه ی کلنگ زنی آموزشگاه 6 کلاسه ی طرح برکت حسین آباد و 9 کلاسه ی آموزشگاه سنایی شهر جوکار ، زمین چمن جوکار و سالن جلسات اداره ی آموزش و پرورش ، تصریح نمود: ارتقای سطح علمی و آموزشی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است که با یاری خداوند و تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش محقق شده است .

وی تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه رادر پیشبرد اهداف متعالی و برنامه های راهبردی ستود و خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده باعث رشد وارتقای آموزش و پرورش می شود.

رییس آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان تصریح نمود : اوقات فراغت فرصت مناسبی است که با برنامه های صحیح ، زمینه ی پرورش اسعدادهای آنان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار