اقامه نماز جمعه شهرستان خوسف درهیئت حسینی خوسف همزمان باروز قدس

خوسف (پانا) - نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی در هیئت حسینی شهر خوسف اقامه شد .

کد مطلب: ۸۲۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز جمعه شهرستان خوسف درهیئت حسینی  خوسف همزمان باروز قدس

امام جمعه خوسف با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: شما ملت مسلمان با حضور خود با قدم ها و دهان روزه یک بار دیگر اقتدار و حضور در صحنه را به نمایش گذاشتید و به وصیت امام و ندای رهبری لبیک گفتید.


حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبر ی در مراسم سالگرد امام راحل گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود سه لایه فشار اقتصادی ، فشار روانی و امنیتی را باز کردند تا دشمنان نظام بدانند که ملت ایران همه این ها را تجربه کرده اند و در مقابل تحریم ها و فشارهای روانی و حرف های پوچ کوتاه نمی آیند و مردم ما مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند به شرط این که مسئولان در کنار آنها حضور داشته باشند ، حقوق های نجومی ، اختلافات طبقاتی ، بی عدالتی و... کم شود و از بین برود.


وی به نقش و حضور ملت ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: مخالفان نظام بدانند که مسئله موشکی مسئله امنیت ما را تامین می کند .


شاهبیکی در مورد توصیه رهبری به شکستن حبس هسته ای به مسئولان نظام یادآور شد: ما باید با سرعت و جسارت جلو برویم تا دشمن بفهمد و ببیند ‌خوابی که برای ملت دیده است تعبیری ندارد و ما زیر بار ظلم نخواهیم رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار