سفره های افطار، ضیافتی ساده و با صفا است

شهر قدس ( پانا ) - امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهر قدس گفت: فرهنگ سازی و اشاعه برنامه های افطار در تمام مساجد موجب جذب جوانان به مساجد می شود.

کد مطلب: ۸۲۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سفره های افطار، ضیافتی ساده و با صفا است

حجت الاسلام محمد صالح عباس زاده، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهر قدس، با سابقه ای حدود دو دهه در برگزاری نماز جماعت ، در ارتباط با برپایی سفره های افطاری به خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: به لطف خدا حدود ۳ سال است که سفره های افطاری ساده و با صفا و سرشار از معنویت همراه با قرص نان، پنیر، سبزی، خرما، چای و شیر با کمک نمازگزاران برپا می شود.
وی در ادامه فزود: فرهنگ سازی و اشاعه برنامه های افطار در تمام مساجد موجب جذب جوانان به مساجد شده و جوانان با دیدن سفره های افطار به سوی مسجد آمده و به دنبال آن در نماز جماعت شرکت کرده و مسائل احکام و اخلاقی برای آنان یادآوری می شود.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: یکی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)برپایی سفره های ساده افطاری در تمام مساجد است تا که مردم علاوه بر برقراری و فرهنگ سازی سفره های ساده افطاری در مساجد هم حضور پیدا کنند و این سفره های ساده دارای تأثیرات شگرف فردی و اجتماعی است.

حجت الاسلام عباس زاده با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس، روزی است که ماهیت نظام و انقلاب ما را نشان می دهد. همه موظف هستیم در راهپیمایی عظیم و پرشکوه این روز شرکت کنیم و به استکبار جهانی که در رأس آن امریکا است نشان دهیم که ما همچنان کنار ولی امر مسلمین و رهبر عزیزمان هستیم و به فرمان ایشان لبیک می گوییم وهمه مردم باید در این روز شرکت کنند و حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است چرا که تنها موجود بی هویتی و یک غده سرطانی که در منطقه حضور دارد و موجب به تنش کشیده شدن منطقه شده است، باید روزی از صحنه روزگار محو شود.

/خبرنگار :معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار