بیانیه سازمان دانش آموزی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان دانش آموزی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش آموزی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس میراث و یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان در این روز بزرگ وحشت دارد.

قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین برای مسلمانان آزاده جهان از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه یکی از مهم ترین عوامل برای وحدت میان مسلمانان سراسر دنیا بشمار می آید.

حضرت امام خمینی(ره) با درک این اهمیت عظیم جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام گذاری کردند تا مسلمانان در این روز وحدت بخش، فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را به گوش جهانیان برسانند.

ما کارکنان و اعضای سازمان دانش آموزی استان مرکزی در آستانه روز جهانی قدس از مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور پرشور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

همچنین با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان آنان یک بار دیگر ضمن تجدید
عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار