معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: حضور دانش آموزان در محیط نمایشگاه سبب انگیزه برای فعالیت های قرآنی می شود

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) از غرفه های آموزش و پرورش بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: حضور دانش آموزان در محیط نمایشگاه سبب انگیزه برای فعالیت های قرآنی می شود

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران بیان کرد: به لطف خدا با فعالیت های ارزشمند قرآنی که در وزارت آموزش و پرورش انجام شده است، ما شاهد رشد کمی و کیفی نسبت سال های گذشته هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در وزارت آموزش و پرورش بالغ بر سیزده میلیون و نیم دانش آموز که از آینده سازان ایران اسلامی هستند حضور دارند، هر چقدر که ما بتوانیم فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم و بتوانیم انس با قرآن را در میان دانش آموزان ایجاد کنیم خواهیم توانست در مسیر تربیتی به توفیق بیشتری نائل شویم.

حکیم‌ زاده اظهار کرد: ما در مقطع ابتدایی برنامه هایی رو برای تسلط دانش آموزان بر روان خوانی قرآن کریم داشتیم که با قوت به کار خود ادامه خواهد داد و به دلیل اینکه ما باور داریم آشنایی با قرآن در سنین اولیه‌ی کودکی باید صورت بگیرد، یک برنامه‌‌ی انس و آشنایی با قرآن در مقطع پیش دبستانی را بهمراه داریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توانمند سازی معلمان برای انتقال صحیح مفاهیم قرآنی به دانش آموزان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: دانش آموزانی که در نمایشگاه حضور پیدا کنند حتما به فعالیت های قرآنی و تقویت آن علاقه‌مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار