اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم:

برگزاری پنجمین جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی

قم (پانا)- مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم از برگزاری جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مقطع دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی

خادمی گفت: تبادل تجربیات و افزایش توانمندی دبیران این درس به منظور آگاه سازی هرچه بیشتر و بهتر دانش آموزان برای ورود به عرصۀ زندگی با کسب مهارتهای لازم می باشد.

وی بیان کرد: در این جشنواره شرکت کنندگان با ارائه طرح درس و نحوه تدریس یکی از دروس مشخص شده با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت پس از چند مرحله داوری،7 اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کرد.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم گفت: انسان از پیچیدگی های بسیاری برخوردار و به دنبال آن هر چیزی که وابسته به انسان هست از جمله مسائل تربیتی دارای زوایای پنهان زیادی می باشد، از این رو مربیان و مشاوران مدارس باید از طریق تحقیق و پژوهش خود را برای مواجهه با چالش های دوران نوجوانی دانش آموزان امروزی آماده سازند.

خادمی ضمن اشاره به این که جشنواره راهی برای توسعۀ بینش مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی نسبت مسائل آموزشی می باشد، اظهار داشت: پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم دوره اول متوسطه با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور سنجش توانمندی دبیران این درس،ارائه روشها و الگوهای نوین تدریس می باشد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت بیشترین آثار ارسالی در این جشنواره متعلق به آموزش و پرورش منطقه کهک استان قم بوده که صمیمانه از زحمات مسئولین مربوطه قدردانی می نمائیم.

لازم به ذکر است برگزیدگان این جشنوراه با لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار