امام جمعه شهرک واوان (اسلامشهر):

جوان انقلابی را نباید با عناوین مختلف طرد کرد

اسلامشهر (پانا) - امام‌جمعه شهرک واوان در اسلامشهر بابیان اینکه همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند ،گفت: نباید جوانان را طرد و منزوی کنیم.

کد مطلب: ۸۲۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جوان انقلابی را نباید با عناوین مختلف طرد کرد

حجت‌الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان وفرمانده قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س)در همایش فعالان فرهنگی شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند، همین جوانان مؤمن و انقلابی هستند که روز خطر سینه سپر می‌کنند وبه هشت سال جنگ تحمیلی می‌روند.

وی ادامه داد: افرادی که به این جوانان با چشم بدبینی نگاه می‌کنند یا مردم را بدبین می‌کنند، به انقلاب اسلامی، استقلال و پیشرفت کشور خدمت نمی‌کنندو این جوانان را باید حفظ کرد باید از آن‌ها قدردانی کرد.

امام جمعه واوان افزود: امروز بحمدالله جوانان انقلابی کم نیستند و نباید آن‌ها را به عناوین گوناگون بخوانیم و این جوانان را طرد و منزوی کنیم که البته منزوی هم نمی‌شوند .

وی بابیان اینکه وظیفه ما این است در خدمت فعالان فرهنگی باشیم ،افزود: اخیراً چند سال است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر لفظ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توجه ویژه می‌کنندو وقتی حکم امام‌جمعه کرمان زده می‌شود، رهبری تأکید می‌کند که می‌روید در کرمان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جزء کارها و وظایف شماست.

/خبرنگار :سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار