بازدید سرپرست شهرداری کرج از اداره کل انتقال خون استان البرز

کرج (پانا) - سرپرست شهرداری کرج گفت: اهدای خون همه روزه جان میلیون ها نفر در جهان را نجات می دهد.

کد مطلب: ۸۲۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست شهرداری کرج از اداره کل انتقال خون استان البرز

محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کلان شهر کرج به اتفاق خدابین شهردار منطقه 5 و خیری مدیر کل امور فرهنگی شهرداری با حضور در انتقال خون از قسمت های مختلف بازدید کردند.

در این بازدید مهدی زاده مدیر کل انتقال خون استان ضمن تشکر و قدردانی از شهردار کرج و هیئت همراه بابت حضور در این مرکز گزارشی از اقدام های صورت گرفته و همچنین مشکلات پیش رو از جمله کمبود فضای فیزیکی پرداخت.

محمدرضا احمدی نژاد ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل من جمله مراکز خون گیری ، بخش آزمایشگاهی این مجموعه، اظهار کرد: شهرداری کرج با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی؛ آمادگی ارائه مساعدت های لازم به مراکز انتقال خون استان البرز را دارد.

وی با بیان اینکه استان البرز و کلانشهر کرج به لحاظ همجواری با پایتخت از موقعیت جغرافیایی حساس و استراتژیکی برخوردار است، افزود: ایجاد بستر لازم در حوزه های مختلف بهداشت و درمان با همکاری همگانی دستگاه های اجرایی، امکان پذیر است.

سرپرست شهرداری کرج بسترسازی لازم برای رفاه مردم در بخش های مختلف بهداشت درمان از سوی دستگاه های مربوطه را الزامی دانست و تاکید کرد: تهیه و تدوین طرح جامع برای اداره کل انتقال خون استان البرز حایز اهمیت است چرا که می توان با تکیه بر چشم انداز مشخص و مدون، برای رسیدن به اهداف مد نظر در این حوزه قدم برداشت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در ادامه این بازدید، بر توسعه و ترویج فرهنگ اهدای خون با کمک نهادهای فرهنگی تاکید کرد و افزود: تاکنون همکاری خوبی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با اداره کل انتقال خون البرز در این زمینه صورت گرفته است.

احمد خیری با اشاره به اینکه مقوله اهدای خون نقش اساسی و مهمی در راستای حفظ حیات انسان ایفا می کند، افزود: به طور قطع فرهنگ اهدای خون باید زنده نگه داشته شود.

خیری همچنین توسعه فضای فیزیکی اداره کل انتقال خون استان البرز را ضروری دانست و تاکید کرد: مراسم روز جهانی اهدا کنندگان خون؛ خردادماه سال جاری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار