مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

رقابت 3500 داوطلب برای ورود به دبیرستانهای استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از رقابت بیش از 3500 دانش آموز استان در آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان و نمونه دولتی دوره متوسطه دوم خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 3500 داوطلب برای ورود به دبیرستانهای استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در استان مرکزی

شهریار فولادوند افزود: آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی 98-1397 در پایه دهم راس ساعت 9 صبح روز جمعه یازدهم خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در 20 حوزه امتحانی و 9 شهر استان با حضور 3 هزار و 511 دانش آموز برگزار می شود.

وی ادامه داد: داوطلبان پنج روز قبل از برگزاری آزمون می توانند از طریق سامانه ثبت نام به نشانیazmoon.medu. ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 2 هزار و 400 دانش آموز در 15 دبیرستان استعدادهای درخشان استان مشغول به تحصیل هستند بیان کرد: داوطلبان ورود به مدارس استعدادهای درخشان، برای احراز شرایط تحصیل در 217 ظرفیت موجود در این مدارس در سطح استان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فولادوند اظهار داشت: حدود یک هزار ظرفیت برای مدارس نمونه دولتی استان در 13 دبیرستان نمونه دولتی متوسطه دوم در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر بالغ بر 2 هزار و 700 دانش آموز دبیرستان های نمونه دولتی استان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار