آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان قم:

کارگاه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 2 در خصوص ثبت نام دانش آموزان

قم (پانا)- این جلسات که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد، اسلامی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 به همراه رکن آبادی معاون پشتیبانی و قانعی معاون آموزش ابتدایی، کرمی، محمد یاری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، امیری کارشناس مسئول حراست، ساریجلو رئیس فن آوری و اطلاعات و حسینی کارشناس مسئولان ابتدایی، پیرامون مسائل ثبت نام سال تحصیلی جدید، قواعد و ضوابط آن به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند .

کد مطلب: ۸۲۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توجیهی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه 2 در خصوص ثبت نام دانش آموزان

اسلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 قم ضمن تشکر از زحمات فراوان همکاران در معاونت آموزش ابتدایی ابراز داشت: کاهش افت تحصیلی ؛ فعال بودن گروههای آموزشی و پیش دبستانی از شاخصه های مثبت این معاونت می باشد.

وی در ادامه خطاب به مدیران گفت : کار تیمی رمز موفقیت سازمانها و نهاد هاست و در این کار مدیران باید انعطاف لازم را داشته باشند و از پتانسیل انجمن اولیا و مربیان به خوبی استفاده نمایید.

اسلامی ضمن اشاره به اینکه رعایت حقوق اولیاء دانش آموزان در ثبت نام سال تحصیلی جدید از اولویت های اول مدارس باید باشد گفت: کادر اجرایی مدرسه اعم از مدیر، معاونین و ... نماینده سازمان، وزارت و حتی نظام حاکمیتی هستند که باید برای جلب رضایت مراجعین نهایت توان خود را به کار گیرند. رکن آبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه 2 آموزش و پرورش قم گفت: کتب درسی مدارس پسرانه در اداره و مدارس دخترانه در مقابل درب مدرسه تحویل مدیران محترم خواهد شد.

قانعی معاون آموزش ابتدایی ناحیه هدف از برگزاری این جلسات را کارگاهی بودن آن عنوان کرد و گفت: در این جلسات به صورت دوره ای 20 نفر از مدیران حضور می یابند و در خصوص ثبت نام بحث وتبادل نظر صورت می گیرد.

محمد یاری رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز با اشاره به وظیفه نظارت این واحد بر امر ثبت نام در سخنانی گفت: بحث تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی از مواردی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد .

محمد یاری رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دریافت هرگونه وجه غیر از بیمه و هزینه کتب درسی را غیر قانونی دانست بر مشارکتهای مردمی تأکید کرد و اضافه کرد مدیران محترم کار ثبت نام را به افراد غیر مرتبط با این امر نسپارند آقای ساریجلو نیز سامانه های کتبدرسی، سناد و همگام را توضیح داد . آقای حسینی نیز نکاتی را در خصوص ثبت نام اتباع بیگانه برای مدیران توضیح داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار