امام جمعه شهرستان کردکوی

هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

گرگان (پانا) - امام جمعه شهرستان کردکوی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

کد مطلب: ۸۲۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش کردکوی در سال 97 با حضور حجه الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی،شهریاری مدیریت آموزش و پرورش و دیگر اعضاء شورا در سالن کنفرانس آیت الله هاشمی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

حجه السلام والمسلمین شاعری امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان وگرامیداشت سوم خردادگفت: توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ضروری است وانتظار می رود همگان درجهت ارتقاء فعالیت های آموزشی و پرورشی گام بردارند.

حاج آقا شاعری با تاکید بر همکاری وتعامل ادارات دولتی در جهت بهبود وضعیت فضاهای آموزشی به سرمایه گزاری در آموزش و پرورش (با توجه به دستور کار اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 97 ، هر اداره یک مدرسه) اشاره کرد و افزود: هر قدر در آموزش وپرورش هزینه کنیم این هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری برای آینده این مرز و بوم است.

شهریاری دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش کردکوی ضمن خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:تمامی جلسات شورای آموزش و پرورش کردکوی باید بصورت کارشناسانه وبا بهترین کیفیت برگزار شود و برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها هستیم .

در ادامه مصوبات جلسه گذشته و دستور کارهای جلسه توسط اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار