با هدف تناسب هرچه بیشتر پروژه های شهری با سیما و منظر اصفهان انجام می شود:

تشکیل کارگروه های تخصصی برای زیباسازی شهر

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان زیباسازی شهر اصفهان از تشکیل کارگروه های تخصصی برای بررسی زوایای مختلف زیباسازی شهری و اجرای بهتر و خلاقانه تر این پروژه ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه های تخصصی برای زیباسازی شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر اصفهان، حسن موذنی، موضوعات " مبلمان شهری " ، " نورپردازی و المان های نوری " ، " گرافیک و هنر شهری " ، " تبلیغات محیطی" و "اقدامات معماری" را محورهایی برشمرد که پیرامون آنها کارگروه های تخصصی تشکیل خواهد شد و تصریح کرد: اعضای این کارگروه ها متشکل از هنرمندان خبره، مدرسین دانشگاه، مجریان پروژه ها و مدیران و کارشناسان مدیریت شهری و سازمان زیباسازی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: از این پس، اجرای هر پروژه شهری منوط به طرح موضوع در کارگروه های مربوطه و بررسی زوایای مختلف پروژه اعم از جانمایی و موقعیت سنجی صحیح طرح و پیش بینی مراحل اجرا، نگهداری و تعمیرات خواهد بود.

موذنی با اشاره به پروژه های زیباسازی در مناطق 15 گانه، اضافه کرد: طرح های پیشنهادی مناطق همانند طرح های بزرگ شهری، ابتدا در کارگروه های مختلف مطرح شده و نقاط قوت و ضعف آن ارزیابی می شود و تنها در صورت تصویب در کارگروه های مربوطه برای اجرا در مناطق شهری در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهر اصفهان مملو از عناصر زیبای هنری و ابنیه نفیس تاریخی است، تاکید کرد: در زیباسازی این شهر باید به صبغه و سابقه هنری و تاریخی آن دقت شده و تنها پروژه هایی مجوز اجرا دریافت کنند که با ماهیت این شهر تناسب و هماهنگی کامل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار