مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز: سند ارتقای جایگاه بانوان در استان تدوین می شود

کرج (پانا) - مدیرکل بانوان و خانواده استانداری از تدوین سند ارتقای جایگاه بانوان در استان خبر داد و گفت: این سند؛ براساس تفاهم نامه مشترک بین معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری و استانداری البرز با هدف تحقق حقوق و وظایف اجتماعی بانوان تدوین خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری  البرز: سند ارتقای جایگاه بانوان در استان تدوین می شود

مریم اسماعیلی فرد در جلسه طرح تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان البرز که با حضور جمعی از مسئولان و بانوان فعال در استانداری برگزار شد؛ با تاکید بر ضرورت تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و تحقق سهمیه ۳۰ درصدی بانوان از مشاغل مدیریتی گفت: این سند به عنوان یکی از پروژه های بنیادین و مهم دفتر امور زنان و خانواده بشمار می رود و به طور یقین با تدوین این سند به سمت برنامه محوری حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: طبق مفاد این سند، فعالیت بانوان در تمام حوزه‌های سیاسی و اجتماعی برآمده از تفاهمنامه منعقد شده بین استانداری البرز و معاونت زنان ریاست جمهوری اجرایی می شود.

اسماعیلی فرد ادامه داد: در شرایط در حال گذار جامعه که نیاز به بازتعریف حقوق و وظایف اجتماعی و خانوادگی برای غلبه بر آسیبها وجود دارد؛ با کسب نظر همه ذی نفعان دولتی و غیردولتی و اجماع نظر همه جریان های فرهنگی و سیاسی این سند تدوین خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است که این مهم در چارچوب اسناد بالادستی و طبق سیاستهای کلی نظام و برنامه ششم توسعه اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار