برگزاری نمایشگاه ملی «گنج جنگ» در آستانه سوم خرداد

رشت(پانا)-رئیس ارشاد اسلامی رشت از برپایی نمایشگاه ملی پوسترهای دفاع مقدس با عنوان «گنج جنگ» به منظور بزرگداشت سی ‌وششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت:این نمایشگاه تا 4 خرداد دایر است.

کد مطلب: ۸۲۴۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه ملی «گنج جنگ» در آستانه سوم خرداد

دکتر محمد حسن پور از برپایی نمایشگاه ملی پوسترهای دفاع مقدس با عنوان «گنج جنگ» به منظور بزرگداشت سی ‌وششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد:این نمایشگاه به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از 31 اردیبهشت لغایت 4 خرداد در دو نوبت صبح و عصر دایر می باشد.

وی با اشاره به نقش هنر در معرفی و ترویج فرهنگ ایثار،مقاومت و شهادت،گفت:نمایشگاه «گنج جنگ» با تعداد 30 پوستر در آستانه سوم خرداد،روز مقاومت،ایثار و پایداری در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دایر شده است.

حسن پور،هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده انقلاب دانست و اضافه کرد: نمایشگاه مذکور از ساعت 9 صبح الی 20 عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص)اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پذیرای علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار