شهردار منطقه بیست گفت :

غبارروبی مساجد جنوب تهران در آستانه ماه رمضان

شهرری (پانا)- شهردار منطقه بیست از غبارروبی 148 مسجد منطقه به مناسبت هفته تکریم مساجد و تدارک برنامه های فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی مساجد جنوب تهران در آستانه ماه رمضان

سید احمد صفوی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: همزمان با دهه تکریم که مصادف با دهه پایان ماه شعبان است، آئین غبارروبی مساجد، امامزاده ها و اماکن مذهبی این منطقه با مشارکت شهروندان انجام می شود تا شرایط بهره مندی از فضائل ماه مبارک رمضان در این فضاهای مذهبی به خوبی فراهم شود.
وی در ادامه گفت : شستشوی فرش ها، نماهای بیرونی، سرویس های عمومی داخل مساجد، نظافت فضای داخلی مساجد از جمله اقدامات انجام گرفته برای رفاه نمازگزاران است که در این دهه انجام خواهد شد.
صفوی به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در مساجد به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین شهروندان، مراسم شبی با قرآن با محوریت برنامه هایی از قبیل سخنرانی مذهبی پیرامون سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مساجد برگزار می شود.
شهردار منطقه بیست عنوان کرد: قرائت ترتیل و تحقیق روزانه قرآن کریم، قرآن در خانه، حفظ قرآن، مشاوره خانواده از جمله برنامه های تدارک دیده شده دیگر در هفت مسجد شاخص این منطقه است.

/خبرنگار:محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار