مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

102 هزار نفر در فراخوان پرسش مهر 18 ریاست جمهوری در استان اردبیل شرکت کرده اند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش تجلیل از منتخبان پرسش مهر 18 که در سالن ختایی اردبیل برگزار شد، گفت: 102 هزار نفر از دانش آموزان، اولیا و عوامل مدرسه در فراخوان پرسش مهر 18 ریاست جمهوری در استان اردبیل شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۸۱۹۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
102 هزار نفر در فراخوان پرسش مهر 18 ریاست جمهوری در استان اردبیل شرکت کرده اند

احمد ناصری با اشاره به پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در سال تحصیلی 97-96با عنوان" چگونه محیط مدرسه را به محیط تحمل افکار دیگران و احترام به نظرات مختلف و اخلاق و ادب تبدیل کنیم و چگونه و با چه سبکی ارتقا اخلاق و ادب را تمرین کنیم." اظهار داشت: هدف از طرح این پرسش تحریک افکار و اندیشه ها در راستای موضوح مطرح شده می باشد که بدنیال آن تکاپوی علمی و فضای گفتمان سازی در بین خانواده ها و مدارس ایجاد می شود.

وی در بیان گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش استان در مورد پرسش مهر 18، تصریح کرد: بعد از فراخوان این پرسش به مناطق و نواحی اموزش و پرورش استان خوشبختانه با استقبال زیادی از سوی دانش آموزان، اولیا و عوامل مختلف مدرسه روبرو شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام اینکه 102 هزار نفر در استان در پرسش مهر 18 ریاست محترم جمهوری شرکت کرده اند، خاطر نشان ساخت: شرکت کنندگان با ابزارهای مختلف از جمله مقاله های پژوهشی، شعر، وبلاگ نویسی و .... به این پرسش پاسخ گفته اند.

ناصری همچنین هدف از فعالیت های پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورس را شناسایی، کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به ساحت های 6 گانه سند تحول بنیادین، یادآوری کرد: دو ساحت، تعلیم و تربیت عبادی، اعتقادی و اخلاقی و همچنین هنری و طیبا شناختی مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، که ما نیز فعالیت های آموزشیو پرورشی خود را بر همین مبنا تنظیم کرده ایم.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان آموزش مهارت های کارگروهی، مهرت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی جزو برنامه های اصلی آموزش و پرورش استان طبق سند تحول بنیادین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار