انتقاد خداکرمی ازتشکیل نشدن جلسه مشترک شورای شهر تهران با قوه قضاییه

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورا با انتقاد از هیأت رئیسه شورا گفت چرا تاکنون شرایط ملاقات با ریاست قوه قضاییه و تعامل با آن قوه انجام نشده است وعدم حل وفصل مسایل موجودمی تواند به منافع شهر لطمه بزند.

کد مطلب: ۸۱۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد خداکرمی  ازتشکیل نشدن  جلسه مشترک شورای شهر تهران  با قوه قضاییه

ناهید خداکرمی در پنجاه و نهمین جلسه شورا گفت: این روزها شاهدیم که علاوه بر آنکه پرونده های مفتوح شهرداری در دادگا ها سرنوشت نامعلومی دارند و حداقل شورا از روند رسیدگی به آنها بی اطلاع است، همچنین نتایج آرای کمیسیون های ماده ۱۰۰ ، ۲۰ و سایر بازوهای نظارتی شورا لغو می شود و بعضا مصوبات و طرح هایی که سالهاست در حال اجراست در دیوان عدالت اداری لغو شده که تازه‌ترین آن لغو مصوبه اخذ عوارض از تابلوهای سردر مراکز تجاری است.

خداکرمی افزود: این در حالی است که فضای شهر متعلق به همه مردم است و هر کس از آن استفاده می‌کند باید جهت تامین عدالت و منافع عمومی عوارض آن را بپردازد.

وی خاطر نشان ساخت: لذا تذکر من به هیأت رییسه شوراست که چرا تا کنون شرایط ملاقات با ریاست قوه قضاییه و تعامل فراهم ندشه است، لذا درباره تشکیل یک جلسه مشترک و حل و فصل مسایل موجود که حل نشدن آنها می‌تواند ضرر و زیان فراوانی به منافع عمومی وارد کند، اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار