مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان

همایش طراحی مسیر زندگی در گرگان

با حضور خانواده ها و دانش آموزان پایه نهم مدارس پسرانه دوره اول متوسطه همایش طراحی مسیر زندگی برای نخستین بار در استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش طراحی مسیر زندگی در گرگان

اولین همایش مسیر زندگی در استان گلستان و در شهرستان گرگان در سالن اجتماعات کانون طه این شهرستان برگزار شد .

در این همایش مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده ها و دانش آموزان پایه نهم مدارس متوسطه دوره اول شهرستان گرگان حضور داشتند.

نصرا... کشیری" مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان" در این همایش و در جمع خانواده ها و دانش آموزان شرکت کننده در اولین همایش طراحی مسیر زندگی در استان گلستان با مقایسه رشته های نظری و فنی حرفه ای گفت: کسانی که در رشته های نظری و تجربی درس می خوانند خلاقیت و ایده پروری کمتری نسبت به فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش دارند . خلاقیت در کسانی تقویت می شود که این افراد در مقاطع تحصیلی و در رشته های فنی و مهارتی تربیت شوند.

کشیری در ادامه بیان کرد: چهار ویژگی مهارت ، دانش ، خلاقیت و ریسک پذیری از جمله ویژگی های افراد کارآفرین می باشد و یکی از ویژگی های برتر افراد کارآفرین ، درصد بالای ریسک پذیری این افراد نسبت به دانش آموختگان رشته های تجربی و نظری می باشد.

وی در پایان به سلسله نشست های طرح پام(پایش ارکان مدرسه) کهدر هنرستان ها برگزار گردید اشاره وابراز امیدواری کرد:با هدایت صحیح دانش آموزان ، توسط اولیا و مشاوران به سمت شاخه های فنی حرفه ای و کاردانش توانمندی های آنها بروز کرده که نمونه ای از آن تولید و فروش محصولات و دست ساخته های هنرجویان هنرستان های سطح شهر گرگان می باشد که توانسته اند با عشق و علاقه مسیر تحولی را در زندگی خویش ایجاد کنند .

گفتنی است در این همایش حسین زارع " رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان" و همچنین عباس عبداللهی فررئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان" هر یک به بیان دیدگاهها ، برنامه ها و سیاست های حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار