زندگی نامه شهید محسن الهوردی زاده

ارومیه (پانا)- گوشه‌ای از زندگی نامه شهید محسن الهوردی زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

کد مطلب: ۸۱۷۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
زندگی نامه شهید محسن الهوردی زاده

حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید محسن الهوردی زاده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید محسن الهوردی زاده در سال 1343 در شهرستان خوی دیده به جهان گشود. در دوران کودکی پدرش را از دست داد و تحت تکلف برادرش به ادامه تحصیل پرداخت هم کار می کرد و هم درس می خواند در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در تظاهرات شرکت می کرد و به عضویت بسیج درآمد و سپس در سپاه پاسداران مشغول خدمت گردید... در چندین نوبت به جبهه اعزام شده بود تا اینکه در مورخ 65/3/1 بعد از مبارزات و نبردهای طولانی و از خودگذشتگی های فراوان در منطقه حاج عمران به دیدار معبود شتافت و با شهادت نام خود را جاودانه کرد.

شما امت شهید پرور همان طوری که تا به حال همیشه و در زمان های حساس انقلاب ثابت کردید که پیرو نائب امام زمان عج پیرجماران ارواحنافدا بوده اید و به فرامین ایشان عمل نموده اید از این به بعد هم که ان شاالله پیرو صادقی خواهید بود.

تمام کسانی که مرا میشناسند طلب عفو و بخشش دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار