مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان آذربایجان شرقی

250 دانش آموزان دختر  در رشته های هنرهای آوایی و فیلم کوتاه به رقابت پرداختند

تبریز (پانا) - رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از رقابت  250 دانش آموز دختر  در رشته های هنرهای آوایی و فیلم کوتاه در دومین روز از این رقابت ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
250 دانش آموزان دختر  در رشته های هنرهای آوایی و فیلم کوتاه به رقابت پرداختند

حسین کربلایی در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان آذربایجان شرقی در مجتمع فرهنگی سینما ناجی تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از رقابت ها از 6 اردیبهشت آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و 3 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب این مسابقات در این مدت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در 6 اردیبهشت همزمان با روز افتتاحیه مسابقات، 560 دانش آموز دختردر رشته های هنرهای آوایی، داستان نویسی، نقد ادبی، مقاله پژوهشی با هم رقابت کردند.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروز نیز مسابقات در رشته های هنرهای آوایی، فیلم کوتاه، انیمیشن، نماهنگ و مستند بین 250 دانش آموز دختردر حال برگزاری است.

کربلایی ادامه داد: فردا یک شنبه 9 اردیبهشت نیز 260 دانش آموز دختر در رشته های تک نوازی، وبلاگ نویسی، بازی های رایانه ای، نشریه الکترونیکی، نقالی و نمایش نامه خوانی با هم رقابت می کنند.

وی گفت: همزمان با 10 اردیبهشت رقابت های دانش آموزان پسر در رشته های هنرهای آوایی، وبلاگ نویسی، بازی های رایانه ای و نشریه الکترونیکی آغاز خواهد شد و 550 نفر با هم رقابت خواهند کرد.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیان کرد: روز سه شنبه یازده اردیبهشت ماه 270 دانش آموز پسر در رشته های داستان نویسی، شعر، نقد ادبی، مقاله پژوهشی، نقالی، نمایش نامه خوانی، تک نوازی و فیلم کوتاه با هم به رقابت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار