پاسداشت مقام معلم از مهمترین نشانه های توسعه جامعه است

قزوین (پانا) _ محسن حق شناس عضو شورا در نشست علنی شورا که در تالار مردمی برگزار شد گفت:پاسداشت مقام معلم از مهمترین نشانه های توسعه جامعه است

کد مطلب: ۸۱۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پاسداشت مقام معلم از مهمترین نشانه های  توسعه جامعه است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین محسن حق شناس عضو شورا در نشست علنی شورا که در تالار مردمی برگزارشد گفت:پاسداشت مقام معلم از مهمترین نشانه های توسعه جامعه است.

وی افزود:اقدام شهرداری قزوین در تنظیم لایحه همکاری برای تجلیل از معلمان پیش از حضور مسئولین آموزش و پرورش در شورا قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: تمام تحولات و دستاوردهای انسان ها ریشه در تلاش ها و زحمات معلمان دارد و جامعه ای که پاس حرمت معلم را نداند بی سواد است.

حق شناس در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در ایران طی هفته جاری و حضور نماینده ای از قزوین دربالاترین سطح این مسابقات گفت:سید مصطفی حسینی از شانس های اصلی برای کسب رتبه اول است و تقاضا می کنم در صورت کسب مقام توسط وی،تبلیغات شهری شایسته جایگاه وی صورت گیرد.

وی در ادامه همچنین در دفاع از مصوبه کمیسیون املاک درباره توافق با یکی از شهروندان برای بازگشایی مسیر در بلوار شهید بهشتی گفت:

کمیسیون از همان ابتدا موافق نبود و زمینه توافق هم با دعوت از مسئولان نظام مهندسی فراهم شد اما در طی گذشت چهار ماه از این موضوع، مجموعه نظام مهندسی چندان اعتنایی به این موضوع نداشته است.

وی ادامه داد:برای حل این مشکل باید نگاه جدی تری داشت و شرعا و قانونا این حق فرد است و اگر نظام مهندسی ورود کرده بود کار به اینجا نمی کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار