دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش : جانبازان زیباترین نماد شجاعت و از خود گذشتگی هستند

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه جانبازان زیباترین نماد شجاعت، شهامت و از خود گذشتگی هستند گفت که سربلندی این نظام مقدس مدیون ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز است.

کد مطلب: ۸۱۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش : جانبازان زیباترین نماد شجاعت و از خود گذشتگی هستند

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی نویدادهم در مراسم تجلیل از جانبازان دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، اظهار کرد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت عباس(ع) بنام روز جانباز، که با درایت و بصیرت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام شد؛ یک نامگذاری ماندگار اسلامی و ارزشمند است، چرا که حضرت ابوالفضل العباس(ع) نماد بارز جانبازی و فداکاری است.

نوید مهم ترین وظیفه امروز را انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دانست و گفت: جانبازان سند عینی فداکاری ملت ایران به عنوان اسوه و نمونه‌های بارز از صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند و اگر امروز نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد، مرهون صبر، استقامت، ایثار و فداکاری شهداء، جانبازان و ایثارگران است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: روز جانباز یاد آور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی، توسط انسان های بزرگی است که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی استوار بماند.

وی در پایان با گرامیداشت خجسته زاد روز میلاد با سعادت سپهسالار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) از رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان عزیز که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از کشور اسلامی جانبازی کرده اند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار