استاندار قم:

برنامه ی سال 97 دستگاه های دولتی تا 15 اردیبهشت تنظیم شود

قم (پانا)- استاندار قم با تاکید بر ضرورت تعیین زمانبندی برای تحقق برنامه های دستگاه های اجرایی گفت: حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه بایستی برنامه های ادارات برای سال 97 تنظیم شود.

کد مطلب: ۸۱۴۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ی سال 97 دستگاه های دولتی تا 15 اردیبهشت تنظیم شود

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات زائرین در نوروز 97 اظهار داشت: این فعالیت ها منجر به افزایش رضایتمندی مسافرین و شهروندان گردید.
استاندار قم با بیان اینکه امنیت پایدار از اولویت های اساسی برای توسعه و پیشرفت است افزود: خوشبختانه در استان قم با تعامل و همدلی مسئولان این مهم به خوبی محقق شده است.
صادقی تعیین زمانبندی برای تحقق برنامه های دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و گفت: حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه بایستی برنامه های ادارات برای سال 97 تنظیم شود.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه توجه جدی مدیران نسبت به وظایف خود در راستای تحقق اهداف خصوصا در زمینه ی شعار سال را خواستار شد.
وی با اشاره به ناآرامی های دی ماه 96 در سطح کشور گفت: این اعتراضات بایستی به عنوان یک هشدار توسط مسئولان مورد توجه قرار بگیرند و محرکی برای جلب رضایت عمومی توسط مدیران در سطوح مختلف باشد.
استاندار قم بی توجهی مدیران به زیرمجموعه های خود را در فرایند خدمتگزاری به مردم تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مدیران بایستی با نگاه درون سیستمی صحیح و در جهت جلب رضایت کارکنان بدور از تبعیض عمل کنند.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با بیان اینکه ارائه ی خدمات دولت به صورت الکترونیکی نیز در راستای تسریع در ارائه ی خدمات به مردم موثر است، خواستار توجه و تلاش جدی مدیران به ارائه ی خدمات در بستر اینترنت شد.
مهرداد غضنفری امرایی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استان قم نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: رهبرمعظم انقلاب طی سالهای اخیر در نامگذاری سالها ضرورت توسعه ی اقتصادی را نمایان نموده اند.
وی با بیان اینکه همه ی گروه های بانفوذ و قوای کشور در زمینه ی تحقق شعار سال مسئول اند افزود: توسعه و پیشرفت نیازمند انسجام و همدلی همه جانبه است.
غضنفری امرایی همچنین شناخت دقیق مسائل و مشکلات اجتماعی را از لازمه های تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: جامعه ی مرده و بدون روح نمی تواند ثبات اقتصادی را محقق نماید و از این رو افزایش نشاط اجتماعی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار