در گفت‌وگو با پانا

رئیس شورای شهر تهران خبر داد: آغاز به کار خط 7 مترو تا اواخر اردیبهشت‌ماه

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران می‌‌گوید نواقص خط 7 متروی پایتخت تا اواخر اردیبهشت ماه برطرف شده و مجددا این خط آغاز به کار می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر تهران خبر داد: آغاز به کار خط 7 مترو تا اواخر اردیبهشت‌ماه

محسن هاشمی در گفت‌وگو با پانا درخصوص آغاز به کار مجدد خط 7 مترو تهران گفت: معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفته است که تا اواخر اردیبهشت ماه خط 7 مترو پایان می‌یابد و کار مناقصه برای تأمین واگن‌های این خط نیز آغاز شده است.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر تجهیز خطوط مترو گفت: باید مترو را تجهیز کنیم زیرا هم‌اکنون 2.5 میلیون سفر با مترو انجام می‌شود که باید به 7 میلیون سفر برسد و این موضوع اولویت اول شهر تهران است.

خط 7 متروی تهران به علت نواقص متعدد در جنبه‌های عمرانی، تجهیزاتی و سامانه‌های ایمنی و کنترلی، از روز دوشنبه هشتم آبان ماه سال گذشته به مدت 6 ماه تعطیل شد تا نواقص این خط مترو ظرف مدت زمان تعیین شده برطرف و مجددا آماده انتقال مسافر شود.

بر اساس اعلام کارشناسان، متخصصان و بازرسان فنی بهر‌برداری خط 7 مترو به لحاظ مواردی همچون نبود سامانه علامت‌دهی (سیگنالینگ) و سامانه کنترل حفاظت خودکار AT، نصب نشدن هواکش در تونل‌ها که در تعارض با استانداردهای موجود است، نواقص سیستم برق‌رسانی و راه‌اندازی نشدن سیستم کنترلی برق (اسکادا) ناقص بوده است و حائز شرایط صحیح بهره‌برداری نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار