رئیس کمیسیون صنایع شورای اسلامی شهر قدس مطرح کرد:

برنامه ویژه شورای اسلامی شهر قدس برای حمایت از کالای ایرانی

شهر قدس( پانا) - رئیس کمیسیون صنایع و اصناف شورای اسلامی شهر قدس گفت: این شورا برای حمایت از کالای ایران و تولیدکنندگان داخلی برنامه‌های ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

کد مطلب: ۸۱۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ویژه شورای اسلامی شهر قدس برای حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،حسین چناقچی در جلسه کمیسیون صنایع و اصناف شورای اسلامی شهر قدس که با هدف حمایت از کالای داخلی و بررسی راهکارهای مختلف برای ترغیب شهروندان به استفاده از کالای ایرانی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد ما باید برای دستیابی و نیل به اهداف برنامه‌ریزی شده در سال جاری تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا مقرر شد در راستای معرفی کالای ایرانی به عموم نسبت به تهیه و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی با سرتیتر «آیا می‌دانید ...؟» و همچنین معرفی کالا و محصولات تولیدی با برندهای معروف که در شهر قدس تولید می‌شود، در معابر اصلی و پرتردد شهر اقدام شود.

رئیس کمیسیون صنایع و اصناف شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ در راستای تشویق عموم به استفاده از کالای ایرانی و بالابردن سطح اطلاعات و آگاهی مردم نسبت به تبعاتی که در تحقق این امر صورت می‌گیرد می‌توان افراد جامعه را آگاهانه به سمت استفاده از کالاهای ایرانی سوق داد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد شهرداری واحدی را برای پاسخگویی، رسیدگی و تکریم صنعتگران و اصناف تشکیل دهد که با دعوت از روسای اتحادیه‌های تولیدی و صنعتگران و برگزاری جلساتی با هدف تکریم و اعلام حمایت اعضای شورا و نیز شهرداری توضیحاتی ارائه شود تا روند ایجاد انگیزه و ترغیب و تشویق آنها در بالابردن سطح کیفی محصولات و تولیداتشان را همواره میسر سازد.

/خبرنگار :علی رضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار