کامیابی‌نیا: می‌خواهیم السد را ببریم تا مردم ایران لذت ببرند

تهران (پانا)- هافبک پرسپولیس از عزم بازیکنان این تیم برای عبور سد السد و صدرنشین شدن در پایان مرحله گروهی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کامیابی‌نیا: می‌خواهیم السد را ببریم تا مردم ایران لذت ببرند

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ، کمال‌ کامیابی‌نیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر السد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و ریکاوری هم کرده‌ایم اما می‌دانیم که تیم السد تیم قدرتمندی است. با همه احترامی که برای تیم السد قائل هستیم اما اجازه خروج این سه امتیاز را از ایران نمی‌دهیم و می‌خواهیم برنده باشیم تا مردم ایران از این بازی لذت ببرند.

وی در خصوص حضور و حمایت هواداران در بازی برابر السد گفت: متأسفانه ما در بازی مقابل لخویا بدون تماشاگر بازی کردیم و این اتفاق باعث شد شرایط سختی داشته باشیم ولی خدا را شکر در بازی‌های آسیایی و لیگ، هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و تمام نکات و قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کردند تا باشگاه متضرر نشود. امسال هم در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت کردند تا توانستیم قهرمان لیگ شویم. تیم پرسپولیس بیشترین و بهترین هواداران را در آسیا دارد. امیدوارم در بازی فردا از تیم حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

کامیابی‌نیا در پایان در مورد مصدومیت محسن ربیع‌خواه خاطرنشان کرد: محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که خیلی به تیم ما کمک کرد،‌ این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود و ما از این اتفاق ناراحت شدیم و سعی می‌‌کنیم کنار محسن باشیم و او را حمایت کنیم تا بتواند هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد. البته با نبود ربیع‌خواه وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

کمال در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز گفت: مذاکراتی با باشگاه داشتیم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار