مدیرکل مدارس شاهد وزارت آموزش و پرورش:

ارتقا کیفیت مدارس شاهد متناسب با فرهنگ بومی استان ها

کرج (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه کیفیت بخشی در مدارس شاهد کشور متناسب با فرهنگ بومی هر استان در حال اجراست.

کد مطلب: ۸۱۳۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا کیفیت مدارس شاهد متناسب با فرهنگ بومی  استان ها

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدرضا رزاقی در نشست هم اندیشی و کارگاهی کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان البرز در ناحیه 3 کرج اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های مدارس شاهد در یک قالب کلی ولی متناسب با مقتضیات فرهنگ بومی هر استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در تبیین شاخص مدارس شاهد 400 مدیر در سال گذشته مشارکت داشته است، بیان کرد: در سال گذشته کارگاه های تبیین شاخص های کیفیت بخشی در 16 استان برای مدیران مدارس دوره دوم متوسطه اجرا شد.

رزاقی افزود: مدارس شاهد در واقع پاسدار سلامت تعلیم و تربیت فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گران هستند.

وی با اشاره به اینکه اوج فعالیت های مدارس شاهد در سالهای 71 تا 74 بوده ،خاطرنشان کرد: در مدارس شاهد باید به گونه ای عمل شود که مدارس عادی نیز از این مدارس الگو برداری کنند.

مدیرکل مدارس شاهد وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: باید تلاش کنیم مجموعه فعالیت های مدارس شاهد زیبنده نام شهدا وخانواده های معظم آنان باشد.

رزاقی در پایان افزود: مدارس شاهد از آنجایی که یک جریان محتوایی و فرهنگی را همواره به همراه داشته، در ذات انقلاب بوده و حذف شدنی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار