فرماندار راز و جرگلان :

معلمان محور تحول و پیشرفت در جامعه هستند

بجنورد (پانا)-اولین جلسه شورای آموزش و پرورش راز و جرگلان در سال 97 با محوریت برنامه ریزی هفته بزرگداشت مقام معلم تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان محور تحول و پیشرفت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی ،به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش راز و جرگلان , محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 97 گفت: هر گونه تحول اساسی در جامعه مستلزم متحول شدن نظام آموزشی آن جامعه است لذا محور اصلی پیشرفت هر نظام آموزشی، کیفیت عملکرد معلم است.

وی با اشاره به اینکه معلمان نقش تربیت کنندگی جامعه را بر دوش دارند افزود :معلمان کسانی هستند که دانش را به نوجوانان و جوانانی که در آینده مسئولین این جامعه هستند منتقل میکنند.

زارعی با تاکید بر اینکه شوراهای آموزش و پرورش با هدف تحقق مشارکت و استفاده از همه ی ظرفیت ها ایجاد شده است،گفت: مهمترین هدف در ایجاد شورا های آموزش و پرورش ایجاد همبستگی ، تلاش جمعی دستگاه ها، مردم و آموزش وپرورش است.

زارعی ادامه داد: پیشرفت دانش آموزان نیازمند زمینه و بستری از المپیادهای علمی و ورزشی است که باید در سال جدید فراهم شود.

محمد مهدی محمدی مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان نیز در این جلسه گفت: در سال 96 افتخارات و عناوین بسیاری با همیاری فرهنگیان و دانش آموزان در آموزش و پرورش راز و جرگلان کسب شد.

محمدی ادامه داد: فرهنگیان راز و جرگلان هرساله با وجود مشکلات فروان در مسابقات استانی و کشوری افتخارآفرینی میکنند که این نشان از توانمندی نیروی انسانی راز و جرگلان که ازویژگی های اصلی آموزش و پرورش شهرستان محسوب می شود دارد.

محمدی با اشاره به آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم , گفت : برنامه های ارزشمندی جهت گرامیداشت این ایام و تجلیل از فرهنگیان شهرستان پیش بینی شده است که اجرایی شدن آنها ، نیازمند کمک همه دستگاه های اجرایی است.

نایبعلی نوروزی امام جمعه راز و جرگلان نیز در این جلسه مجموعه آموزش و پرورش را حساس ترین دستگاه شهرستان برشمرد و تجلیل و تکریم معلمان را وظیفه آحاد مردم، خانواده‌ها و مسئولان برشمرد.

گفتنی است در پایان ابلاغ رئیس ستاد برنامه ریزی تکریم و بزرگداشت مقام معلم شهرستان به محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار