لیگ برتر ایران؛هدیه ویژه استقلال و امیر قلعه‌نویی برای علی دایی

تهران (پانا)- سومین دیدار هفته بیست و هشتم مانند بازی‌های روز گذشته استقلال و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید تا تیم علی دایی فرصت رسیدن به رده دوم را پیدا کند.

کد مطلب: ۸۱۲۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛هدیه ویژه استقلال و امیر قلعه‌نویی برای علی دایی

دومین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی در اهواز دنبال شد.

فولاد و ذوب آهن در شرایطی به مصاف هم رفتند که 3 دیدار آخر دو تیم در اهواز به سود ذوب آهن تمام شده و این فصل هر دو تیم مدعی حضور در لیگ قهرمانان هستند و با تساوی روز گذشته استقلال فرصت ویژه‌ای برای سبقت گرفتن از رقبا پیدا کرده بودند.

فرصت طلایی که استقلال برای ذوب آهن و فولاد فراهم کرده بود از طرف هر دو تیم رد شد و آنها با تساوی یک بر یک از زمین خارج شدند، تا ذوب آهن همچنان با یک امتیاز بیشتر از استقلال در رده دوم قرار بگیرد و فولاد عملا با ایجاد اختلاف 4 امتیازی با رده چهارم و باقی ماندن تنها دو هفته از لیگ برتر، فرصت آسیایی شدن را از دست بدهد.

در این دیدار ابتدا رحیم زهیوی در دقیقه 31 برای فولاد گلزنی کرد و سپس در دقیقه 45 محمدرضا حسینی گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه سایپا فرصت خوبی پیدا کرد تا به رده دوم صعود کند؛ شاگردان علی دایی اگر بتوانند در دیدار فردا مقابل سیاه جامگان به پیروزی برسند با یک امتیاز بیشتر از ذوب آهن و دو امتیاز بیشتر از استقلال در جایگاه دوم قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار