تاریخ اکران «داستان اسباب‌بازی 4» مشخص شد

تهران (پانا) - شرکت‌های دیزنی و پیکسار تاریخ اکران فیلم «داستان اسباب‌بازی 4» را تایید کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ اکران «داستان اسباب‌بازی 4» مشخص شد

به گزارش ایندیپندنت، چهارمین فیلم از این مجموعه انیمیشن روز 21 ژوئن 2019 درست یک سال بعد از تاریخ تعیین‌شده قبلی بر پرده سینما خواهد رفت.

داستان اسباب‌بازی 4 نزدیک 9 سال بعد از «داستان اسباب‌بازی 3» و بیش از دو دهه بعد از نخستین فیلم این مجموعه (1995) به دنیای سینما عرضه می‌شود.

جزئیاتی نیز درخصوص دنباله داستان منتشر شده است؛ مثلا شخصیت‌های کلیدی مجموعه از جمله وودی (با صدای تام هنکس)، باز لایت‌یر (با صدای تیم الن)، بو پیپ (با صدای آنی پوتز) و جسی (با صدای جوان کیوساک) به داستان بازخواهندگشت.

کارگردانی «داستان اسباب‌بازی» را جان لستر یکی از مهم‌ترین انیماتورهای کمپانی پیکسار برعهده داشت که فیلم شماره 1 و 2 را کارگردانی کرده است، اما لستر به علت کار به‌روی پروژه‌های دیگر از ادامه همکاری بازماند و «جاش کولی» نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out جایگزین وی شد.

ابتدا رشیدا جونز (بازیگر، تهیه کننده و نویسنده) برای نوشتن قسمت چهارم انتخاب شده بود تا با همکار قدیمی‌اش «ویل مک‌کورمک» فیلمنامه این قسمت را بنویسد، اما او سال پیش از این پروژه جدا شد. وی به دلیل پیشنهادهای غیرقابل پذیرشی که از سوی پیکسار و جان لستر برای خط داستانی ارایه می‌شد، این پروژه را ترک کرد. وی بعدها گفت تفاوت‌های فلسفی در روند داستان داشتند. این دو نویسنده بعد اعلام کردند پیکسار در زمینه همکاری با زنان و رنگین‌پوستان خط مشی متفاوتی را دنبال می‌کند. سرانجام استفانی فولسام برای نوشتن متن داستان قسمت چهارم انیمیشن «داستان اسباب بازی» انتخاب شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار