عضو شورای شهر تهران

رایزنی کافی برای انتخاب سرپرست صورت نگرفته است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران رایزنی با تأکید بر اینکه کافی برای انتخاب سرپرست صورت نگرفته است، گفت با اظهارات دیروز دادستان کل کشور مبنی بر اینکه شهردار بایستی استعفا دهد و شورا هم موظف است بپذیرید، پذیرش این امر توهم و ذهنیت نادرست در اذهان عمومی شکل خواهد داد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رایزنی کافی برای انتخاب سرپرست صورت نگرفته است

مرتضی الویری صبح امروز در جلسه بررسی دومین استعفای شهردار تهران گفت: تصمیم‌گیری در مورد مدیریت یک مجموعه مانند شهرداری بایستی به فوریت انجام شود به همین دلیل بود که من نزدیک ایام نوروز درخواست جلسه کردم الان هم تردید ندارم که اگر امروز تصمیم بگیریم بهتر از فردا است ولی دو نکته مورد توجه است.

وی افزود: اگر الان به استعفا رأی دهیم علی رغم این نکته بلافاصله بعد از رأی به استعفا بایستی سرپرست انتخاب کنیم ولی رایزنی کافی در این امر صورت نگرفته است و ممکن است فرد در نظر گرفته شده آمادگی نداشته باشد. نکته دوم همزمانی نامیمون موضوع با اظهارات دادستان است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با اظهارات دیروز ایشان که شهردار بایستی استعفا دهد و شورا هم موظف است بپذیرید پذیرش این امر توهم و ذهنیت نادرست در اذهان عمومی شکل خواهد داد.

الویری خاطرنشان کرد: البته آقای نجفی هم گفتند تا آخر فروردین ماه مشکلی برای ادامه کار ندارند. شاید توانستیم در همین مدت شهردار را انتخاب کنیم. برای همین درخواست داریم روز یکشنبه بحث انتخاب سرپرست مطرح شود.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: اینکه به خاطر اظهار یک شخصیت سیاسی تصمیم گیری خود را عقب بیاندازیم ذهنیت درستی نیست، نباید وظایف خود را به تعویق بیاندازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار