ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در ادارات اوقاف ساوجبلاغ و نظرآباد

ساوجبلاغ (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی در ادارات اوقاف ساوجبلاغ و نظرآباد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در ساوجبلاغ، محسن سراغی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ۵ جزء ، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء ، حفظ کل ، قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، دعاخوانی، اذان و ابتهال و همچنین رشته های معارفی شامل حفظ و معارف موضوعی قران کریم ، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قران کریم است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ افزود:مسابقات قرآن کریم در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانهای ساوجبلاغ و نظراباد برگزار میگردد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به واپسین روزهای ثبت نام و مهلت محدود جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات، متسابقین میتوانند جهت سهولت ثبت نام در هریک از بخش های مسابقه به سایت رسمی مسابقات قران کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.Quraniran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۴۴۲۲۱۱۳۰ و ۴۴۲۲۱۱۴۰ و ۴۵۳۶۴۸۰۳ تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار