رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان خبر داد:

برگزاری ۵۸ دوره آموزشی قرآن کریم در شهرستان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: ۵۸ دوره آموزشی قرآن کریم طی سال ۹۶ در این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۵۸ دوره آموزشی قرآن کریم در شهرستان سمنان

حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار کرد: ۵۸ دوره آموزش عمومی قرآن کریم با حضور ۹۷۰ نفر از قرآن آموزان سمنانی در سال ۹۶ به همت تبلیغات اسلامی و با حضور مربیان مجرب حوزه‌های مختلف برگزار شد که این نشست‌ها نیز در سال ۹۷ تداوم خواهد یافت.

وی افزود: در سال ۹۶ برای نخستین بار دوره تخصصی ویژه استعدادهای برتر قرآنی با حضور ۴۰ نفر از نوجوانان مستعد برگزار و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که در سال ۹۷ نیز این امر در اولویت‌ برنامه‌های تبلیغات اسلامی قرار خواهد گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: راه‌اندازی جلسات حفظ قرآنی کریم به تعداد پنج جلسه و با حضور۱۵۰ نفر، آموزش قرآن به نونهالان و پیش‌دبستانی برای ۲۴۰ نفر، برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآن کریم با حضور ۳۰ نفر و آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زمره دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در سال گذشته بود.

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان همچنین گفت: دستیابی به جامعه آرمانی منطبق با معیارهای قرآنی و نهادینه‌سازی فرهنگ و معارف انسان ساز قرآن کریم هدف نهایی برگزاری فعالیت های قرآنی این نهاد در سال ۹۶ بوده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: طرح با قرآن در زلال اعتکاف در پنج مسجد، محافل انس با قرآن کریم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به تعداد هفت مورد، جلسه ماهانه تشکل‌های قرآنی به میزان ۱۰ جلسه و حمایت از چهار هیئت مذهبی با رویکرد قرآنی طی سال ۹۶ در سطح شهرستان سمنان برگزار شد.

وی افزود: تاکنون پنج موسسه قرآنی و ۹ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان تحت نظارت تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده و فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار