معاون سوادآموزی گیلان خبر داد: اجرای طرح آزمایشی آموزش دوره سوادآموزی ویژه کشاورزان برای 200 سوادآموز استان

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی استان گیلان اجرای طرح آزمایشی آموزش دوره سوادآموزی ویژه کشاورزان برای 200 سوادآموز استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی گیلان خبر داد: اجرای طرح آزمایشی آموزش دوره سوادآموزی ویژه کشاورزان برای 200 سوادآموز استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، غلامرضا مدبری‌فر در جلسه تدوین برنامه عملیاتی اجرای کتاب‌های سوادآموزی ویژه کشاورزان گفت: با نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، همه دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و آحاد مردم باید در اجرایی شدن این امر مهم و حیاتی بسیج شوند تا کشورمان همچون کشورهای پیشرفته، اقتصادی پویا داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز یادگیری محلی، به سوادآموزان علاوه بر سوادآموزی، مهارت‌های مختلفی نیز آموزش داده می‌شود و اگر بتوانیم سوادآموزان تولید کننده را شناسایی و تولیدات آنان را اقتصادی کنیم، می‌توانیم قدمی هر چند کوچک در تحقق شعار امسال برداریم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان درباره اجرای آزمایشی طرح آموزش دوره سوادآموزی ویژه کشاورزان گفت: در سال 97، تعداد 5 استان آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گلستان و گیلان مجری اجرای آزمایشی طرح آموزش دوره سوادآموزی ویژه کشاورزان هستند که در استان ما 200 سوادآموز در این طرح شرکت خواهند کرد که تمامی محتوای آن بر اساس اطلاعات و مهارت‌های کشاورزی توسط مدرسان استانی تالیف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار