معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران:

۲۸ هزار نفر در تهران به کمپین نه به تصادفات پیوستند

تهران (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در طرح مسافران نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران به ۶۴ هزار مسافر خدمات‌رسانی کردند و در این طرح حدود ۲۸ هزار مسافر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۸ هزار نفر در تهران به کمپین نه به تصادفات پیوستند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محمدرضا منصوری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران،گفت: طرح مسافران نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هرساله از ۲۸ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز ۱۴ فروردین ادامه دارد .

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران هم مانند سال‌های گذشته و با حضوری پررنگ‌تر در ایام نوروز در خدمت هم‌وطنان بودند و خدمات خود را ارائه کردند، افزود: در طرحی که گذشت با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود با ۸۸۹ مرد و ۸۵۳ زن به صورت شبانه‌روزی و در حدود ۶۴ هزار پست مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان تهران خدمات خود را ارائه کردیم .

این مقام مسئول،با اشاره به این امر که طبق هماهنگی‌ها اعضا در قالب کانون‌ها مختلف و تعریف‌شده در پست‌ها قرار گرفتند، ادامه داد: کانون جوانان با یک هزار و ۵۶۰ نفر، دانشجویی ۱۸۰ نفر، دانش‌آموزی ۱۵۶ نفر، طلاب ۱۸ نفر در طول روز در خدمت هم‌وطنان و مسافران بودند .

منصوری برپایی ۱۲ هزار وششصد وسه فضای دوستدار کودک و استفاده از ۶۳ غنچه هلال احمر را از دیگر اقدامات این جمعیت در استان تهران دانسته و ضمن ابراز خرسندی از این امر که امسال نیز خدمات خوبی به کودکان شد و این عزیزان توانستند حتی در زمان استراحت مشغول بازی باشند، اضافه کرد: کانون طلاب ما با ۶۳ نفر و با برپایی حدود ۳۹ هزار خیمه نماز برای برپایی نماز اول وقت در خدمت مسافران استان تهران بودند .

وی خاطرنشان کرد: ۸ هزار و چهل ایستگاه سلامت و ایمنی در طرح مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان تهران از دیگر خدمات ما در ایام نوروز بود و در طرح حدود ۲۸ هزار نفر با پیوستن به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای حامی کاهش تصادفات در جاده‌ها شدند .

منصوری با اشاره به این موضوع که در این طرح علاوه بر تمامی فعالیت‌ها حدود ۲۵۶ هزار نقشه، بروشور و ‌... برای راهنمایی مسافران نوروزی در سطح استان تهران توزیع شد، در پایان متذکر شد: سعی کردیم با حضور حداکثری جوانان در پست‌های نوروزی، نسبت به سال‌های گذشته حضوری پررنگ‌تر داشته باشیم و امیدواریم با تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته باشیم خدمات خوبی را به هم‌وطنان در سطح استان تهران داده باشیم .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار