مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبرداد:

افزایش 50 درصدی آمار مسافران نوروزی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مسافران نوروزی در استان اردبیل در تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۸۱۰۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 50 درصدی آمار مسافران نوروزی در استان اردبیل

کریم حاجی زاده اظهارداشت: اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود و خوشبختانه در تعطیلات نوروزی با رشد مسافرت ها به این استان مواجه بودیم.

وی افزود:در طول تعطیلات نوروزی 251 هزار نفر در اقامتگاه های رسمی استان اردبیل اقامت داشتند که با احتساب اقامتگاه های غیررسمی رقمی به مراتب بیشتر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به ورود 600 هزار خودرو به استان گفت: بازدید از موزه ها به مراتب افزایش بیشتری داشته و با رشد 56 درصد مواجه است.

حاجی زاده به بازدید 30 هزار نفر از موزه های استان اردبیل اشاره و تاکید کرد: در طول تعطیلات نوروزی خدمات متنوع نیز به مسافران نوروزی ارائه شد.

وی از اجرای 146 ساعت برنامه فرهنگی در استان خبر داد و افزود: برجسته ترین برنامه فرهنگی، مراسم نوروزگاه بود که در تمامی شهرستان ها با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ منطقه برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران، ستاد اجرایی خدمات سفر در نگارخانه خطایی مستقر شده و با حضور نمایندگان 24 دستگاه اجرایی به مسافران خدمات ارائه کرد.

حاجی زاده به رشد کیفی و کمی گردشگری استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: اردبیل توانسته در سال های اخیر به یکی از اهداف اصلی سفر تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار