جشن‌های نوروزی شهرداری کرمان

کرمان (پانا)- سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با تبریک سال نو گفت: شهرداری کرمان برای شهروندان کرمانی که نوروز را درکرمان سپری خواهند کرد و نیز مسافران نوروزی برنامه های سرگرم کننده ی بسیاری تدارک دیده است که میتواند ایام نوروزآنهارامفرح تر کند.

کد مطلب: ۸۰۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌های نوروزی شهرداری کرمان

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان امسال هم مانند سال‌ها ی گذشته، جشن‌های شاد و گوناگونی را همراه با معرفی سنت‌های نوروز و آداب و گویش محلی با بهره‌مندی از موسیقی، مسابقه و ...درایام نوروز97 باحضورهنرمندان استان برگزارمی‌کند.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، برگزاری جشن‌های شادو مفرح درپردیسان قائم ازدو م تا12 فروردین 97 ازساعت 16 تا 18 بعدازظهر، تالار بسطامی پارک مادر از دوم تا یازدهم فروردین 97 از ساعت 20 تا 23 شبو ویژه برنامه جنگ 97 درپارک شهید مطهری از دوم تا 11 فروردین ماه ازساعت 20 الی 23 شب رابه عنوان جشن‌های نوروزی این معاونت دراین ایام ذکر کرد.

وی با اشاره به دوازده فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: جشن ویژه‌ای هم به همین مناسبت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نوروز امسال با برخی مناسبت‌های مذهبی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که شأن این ایام به خوبی حفظ شود.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر این‌که شادابی و نشاط در جامعه می‌تواند اثرات مفیدی را در زندگی فردی و جمعی و نیز نشاط عمومی کشور داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: دراین بین جشن‌های ملی وآیین‌های فرهنگی درکنارجشن‌های مذهبی میتواند فرصتی برای ایجاد نشاط وشادی جمعی درکشورباشد.

وی با اشاره به این‌که معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ساعاتی خوش را برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم بزند؛ تصریح کرد: امیدواریم این برنامه‌ها بتواند رضایت افراد را جلب کرده و اوقات فراغت آن‌ها را به نحو شایسته و خوبی پر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار