در گفت‌وگو با پانا

پدر دانش‌آموز حادثه‌دیده کوهرنگی: اکنون تنها خواسته‌ام فراموش نکردن فاطمه از سوی مسئولان است

تهران (پانا) - –پدر فاطمه رضایی، دانش‌آموز آسیب دیده کوهرنگی، درباره وضع روحی فرزندش عنوان کرد که فاطمه بعد از چند روز وضع روحی بهتری پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۰۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پدر دانش‌آموز حادثه‌دیده کوهرنگی: اکنون تنها خواسته‌ام فراموش نکردن فاطمه از سوی مسئولان است

چندی پیش حادثه انفجاری در یکی از مدارس کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری رسانه‌ای شد حادثه‌ای که سه دانش‌آموز دختر متوسطه اول در شهرستان کوهرنگ را دچار مصدومیت کرد هرچند اظهارنظرهای مختلفی درباره این حادثه مطرح شده است اما هنوز علت دقیق آن تعیین نشده و موضوع در حال بررسی است

در میان دانش‌آموزان مصدوم، شدت جراحات فاطمه رضایی از همه بیشتر بود چرا که منجر به قطع یکی از دستانش شد و او اکنون برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شده است.

پدر فاطمه رضایی درباره چگونگی این اتفاق گفت: دو، سه هفته پیش بود و فاطمه مثل هر روز صبح آماده شد و به مدرسه رفت. وسط روز بود که با من تماس گرفتند و گفتند که فاطمه را به بیمارستان منتقل کردند. فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی برایش افتاده باشد. بعد از اینکه با فاطمه صحبت کردم گفت در کلاس بودیم که ناگهان صدای انفجاری بلند شد و خودم شاهد آسیب دیدن انگشتان دستم بودم که از بدن جدا شد .

او که فاطمه دختر بزرگش است، ادامه داد: با توجه به حادثه پیش آمده فاطمه را با هماهنگی و حمایت آموزش و پرورش به تهران و بیمارستان امام حسین منتقل کردند و حدود 10 روزی است که درگیر مداوایش هستیم و قرار است در ادامه به بیمارستان 15 خرداد برای انجام عمل جراحی منتقل شود.

رضایی در ادامه صحبت‌هایش گفت: اکنون دست راست فاطمه از مچ قطع شده و احتمال قطع شدن دست و پای چپش هم وجود دارد. پزشکان در حال بررسی وضع او هستند تا چنین اتفاقی رخ ندهد. به همین دلیل قرار است تا او را به بیمارستان 15 خرداد منتقل کنند تا عمل جراحی لازم انجام شود.

وی درباره وضع روحی فاطمه اظهار کرد: فاطمه بعد از چند روز وضع روحی بهتری پیدا کرده است و حالا با اطرافیان صحبت می‌کند. خودش چنین اتفاقی را پذیرفته است و از روند درمان مطلع است. امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش و مسئولان مربوط این روند درمانی ادامه داشته باشد چرا که حداقل تا یک سال آینده باید فاطمه را تحت درمان قرار دهیم .

رضایی با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش‌هایی که اکنون برای او وجود دارد، اسکان است، عنوان کرد: از طرف آموزش و پرورش باشگاه فرهنگیان را برای اسکان ما طی این چند روز در نظر گرفتند اما با توجه به اینکه از نظر مسافت به بیمارستان امام حسین فاصله دارد ترجیح دادم محل دیگری را برای اسکان انتخاب کنم و فعلاً در منزل اقوام سکونت داریم. امیدوارم برای این مشکل ما چاره اندیشی شود و محلی اطراف بیمارستان برای ما در نظر بگیرند.

وی درباره پیگیری علت حادثه گفت: وکیل گرفته‌ام و در حال بررسی است تا ببینیم علت حادثه چه بوده است و پیگیری‌های لازم را برای آن انجام دهیم. اکنون تنها خواسته‌ام فراموش نکردن فاطمه از سوی مسئولان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار