ویژه نوروز شهرستان بشرویه:

رویایی ترین روستای ییلاقی بشرویه

بشرویه (پانا) - دره ها و دشت های سرسبز روستای کرند در ایام نوروز رویشگاه انواع گل های زیبای وحشی و بخصوص لاله است که منظره چشم نواز ، دل انگیز و رویایی را بوجود می آورد.

کد مطلب: ۸۰۶۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رویایی ترین روستای ییلاقی بشرویه

دهستان کرند از توابع بخش مرکزی شهرستان بشرویه ، مجموعه روستاهایی شامل بهشت‌آباد، تاج‌آباد، جارستان، حسین‌آباد، خلیل‌آباد، زرفت، سرتنوره، کلاته‌دهنه، زین‌آباد، آهچوک، عزیزآباد، جوزردان، قاسم‌آباد، تجرک، سنجوتک و محمدآباد به مرکزیت روستای ییلاقی کرند است


روستای ییلاقی کرند، یکی از توابع بخش مرکزی شهرستان بشرویه است که در فاصله 35 کیلومتری به شهرستان قرار دارد و به دلیل کوهستانی بودن و بهره مندی از تنوع بالای محصولات کشاورزی و باغی از قبیل ؛ غلات ، زعفران ، صیفی و سبزیجات ، انواع میوه مانند زردآلو ، انار ، بادام ، گردو ، هلو و آلو و همچنین تنوع بالای گیاهان داروئی در تمام طول سال ، از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار است.


دره ها و دشت های سرسبز این روستا در ایام نوروز رویشگاه انواع گل های زیبای وحشی و بخصوص لاله می باشد که منظره چشم نواز ، دل انگیزی و رویایی را بوجود می آورد.


روستای کرند در حاشیه جاده مواصلاتی طبس به بشرویه به فاصله 17 کیلومتر از جاده اصلی قرار دارد و هر ساله بیش از 10 هزار مسافرو زائر به این روستا مسافرت می کنند .


از ویژگی های برجسته روستای کرند وجود امام زاده محمد بن اسحاق (ع) است که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شجره نامه این امام زاده لازم التعظیم مشخص شده و نسب این بزرگوار به امام هفتم شیعیان می رسد .


این امام زاده بزرگوار از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به یاری هیئت امناء امکانات بسیار خوبی از قبیل، پارکینگ زائر ، فضای سبز ، ایجاد روشنایی و برخورداری از نعمت آب شرب و همچنین استراحگاه زائرین فراهم شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار