استاندار البرز:

شهرک صنعتی اشتهارد ۲ احداث می شود

اشتهارد (پانا) - استاندار البرز در حاشیه آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان اشتهارد گفت: طبق برنامه ریزی ها در تلاش هستیم تا شهرک صنعتی اشتهارد ۲ را که خود بسترساز اشتغال خواهد بود، راه اندازی کنیم.

کد مطلب: ۸۰۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرک صنعتی اشتهارد ۲ احداث می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در اشتهارد، محمدعلی نجفی در حاشیه آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان اشتهارد اعلام کرد و گفت: طبق برنامه ریزی ها در تلاش هستیم تا شهرک صنعتی اشتهارد ۲ را که خود بستر ساز اشتغال خواهد بود، راه اندازی کنیم.

نجفی افزود: در سالهای اخیر از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری، دولت و رئیس جمهور مسئله اقتصاد بوده است و اکنون این بستر و زمینه برای اشتغالزایی در این منطقه فراهم است.

نجفی همچنین با اشاره به راه اندازی طرح احداث نخستین شهر سلولی کشور در کرج گفت: با راه اندازی این طرح، فرصت ویژه ای برای البرز ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی حل شده و خود زمینه ساز اشتغالزایی خواهد بود.

وی افزود: تلاش داریم تا از دانش به ثروت برسیم و مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر تزریق روحیه امید در جامعه گفت: نباید مردم را نا امید کنیم، تمام برنامه های ما در جهت ایجاد امید در دل مردم است.

وی با تاکید تقویت صنایع دانش بنیان که تولید ثروت دارد، افزود: از منابعی که در اشتهارد وجود دارد باید نهایت بهره مندی از در ایجاد مشاغل پایدار بکار برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار