در گفت‌وگو با پانا مطرح شد:

تشریح آخرین مراحل تمدید قرارداد با شفر و بازیکنان از زبان عضو هیات‌مدیره استقلال

تهران (پانا) – حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از فراهم شدن مقدمات تمدید قرارداد این تیم با وینفرد شفر و بازیکنان مورد نیاز این سرمربی آلمانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح آخرین مراحل تمدید قرارداد با شفر و بازیکنان از زبان عضو هیات‌مدیره استقلال

حسن زمانی در گفت‌وگو با پانا درباره تمدید قرارداد وینفرد شفر با باشگاه استقلال گفت: مذاکراتی با این مربی در امارات داشتیم و او خودش هم تمایل به حضور در استقلال و همکاری با فوتبال ایران دارد. البته یک سری گلایه‌هایی هم داشته و خواستار امکانات بیشتری است که ما به او حق می‌دهیم و باید هر چه سریع‌تر برای او مقدمات تمدید قرارداد را فراهم کنیم .

وی ادامه داد: شفر یکی از مربیان خوب اروپایی است و خودتان دیدید از زمانی که او به استقلال آمد این تیم متحول شد. تیم استقلال تنها تیمی است که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید و بقیه تیم‌ها به تساوی رسیدند که همین موضوع به نفع استقلال شد، به طور حتم همه این مسائل در باشگاه استقلال در نظر گرفته می‌شود و ما به فراهم کردن خواسته‌های این مربی پاسخ مثبت می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم او از استقلال برود .

زمانی تأکید کرد: یکی از موفقیت‌های اصلی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور شفر بود چرا که این مربی با آنالیز درست و شناخت حریفان دست آنها را خوانده بود و توانست بر آنها پیروز شود. وگرنه اگر بخواهیم از بعد مسائل مالی و امکاناتی که تیم‌های عربی دارند توجه کنیم یک سوم دستمزد مربیان و بازیکنان آنها بودجه یک ساله کل باشگاه استقلال است .

وی به تساوی استقلال مقابل العین اشاره کرد و گفت: به نظرم بازی بازیکنان قابل قبول بود و کمترین اشتباه را داشتند. همان‌طور که گفتم استقلال مقابل تیمی به میدان رفت که بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و کمتر کسی فکر می‌کرد العین بااینکه میزبان باشد مقابل استقلال به تساوی برسد. به هر حال شرایط استقلال با شفر خوب پیش می‌رود و ما در آینده و همچنین بازی روز دوشنبه استقلال امیدواریم که نتیجه قابل قبولی بگیریم .

زمانی همچنین در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان نیز عنوان کرد: افتخاری و پندار توفیقی قرار است این کار را پیگیری کنند و مقدمات آن را فراهم کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار