امام جمعه زیرکوه:

نیروهای امورتربیتی و پرورشی سربازان فرهنگی انقلابند

امام جمعه زیرکوه گفت:نیروهای امورتربیتی و پرورشی به عنوان سربازان انقلاب و سربازان فرهنگی نامیده می شوند.

کد مطلب: ۸۰۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای امورتربیتی و پرورشی سربازان فرهنگی انقلابند

حجت الاسلام مرتضائی نیا در همایش طلایه داران تربیت اسلامی با تبریک روز امورتربیتی ،‌اظهارداشت:امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است و نیروهای امورتربیتی و پرورشی به عنوان سربازان انقلاب و سربازان فرهنگی نامیده می شوند.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: نهاد مقدس امور تربیتی با هدف ورود ارزشهای دینی و انقلاب و باورهای دینی در سطح مدارس و تربیت و بازسازی دانش آموزان تاسیس شد و خوب درخشیده است .

مرتضائی نیا با تاکید بر اینکه نهاد امور تربیتی را باید گسترش داد،گفت::باید روی ارزشها و اعتقادات نظام تاکید کرد و ارزشهای نظام و انقلاب به بچه ها آموزش داده شود.

وی با تاکید بر نماز اول وقت و نماز جماعت در مدارس،تصریح کرد: بحث نماز جماعت را جدی بگیرید و خصوصا مدیران و معلمینی که در صف اول نماز قرار می گیرند تاثیر بسیار خوبی روی دانش آموزان دارد.

حجت الاسلام مرتضایی نیا ادامه داد: مسائل پرورشی،تربیت بدنی و مشاوره را جدی بگیرید و مشاوره خصوصا مشاوره دینی و اعتقادی باید گسترش پیدا کند چون این مباحث در مدارس بسیار ارزشمند است.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر جدی گرفتن مسائل پرورشی، اذعان داشت:شما مربیان امورتربیتی سربازان انقلاب و نهادهای فرهنگی هستید و امروز بسیار محتاج مسائل پرورشی هستیم.

مرتضائی نیا خاطرنشان کرد:اگر می خواهید موفق باشید و نیروهایی برای آینده تربیت کنید،بحث حلقات صالحین در مدارس خصوصا در مدارس متوسطه دوم را جدی بگیرید.

وی بیان داشت:حلقات صالحین بسیار کارگشاست و اگر ائمه جماعت،مربیان پرورشی،معلمان و حلقات صالحین با هم کار کنند کاری می شود کارستان و می شود در سطوح مختلف کار کرد و باورهای دانش آموزان را تقویت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار