پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به مناسبت آغاز بیستمین دوره جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همزمان با آغاز بیستمین دوره جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در کشور که تا تیرماه سال 97 در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور ادامه خواهد داشت، پیام تبریک و قدردانی خطاب به خیران و مدیران فعال در برگزاری این همایش ملی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به مناسبت آغاز بیستمین دوره جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، متن پیام مهراله رخشانی‌مهر،‌ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن والرحیم

"مجموعه خیرین مدرسه ساز یکی از پدیده های مبارک انقلاب و کشور ماست."

مقام معظم رهبری "مدظله العالی"


بیستمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز در حالی آغاز شده است که عملکرد این نهاد مردمی طی دو دهه گذشته افتخار آفرین بوده است.

آمارها نشان می دهد سهم قابل توجهی از فضاهای آموزشی کشور به همت خیرین ساخته شده است واین نقش آفرینی موثر و مستمر شایسته تجلیل وحق شناسی است.

خداوند متعال را به خاطر داشتن چنین موهبتی شاکریم و جشنواره های جدید را فرصتی مناسب برای بازخوانی و مرور موفقیت های ارزشمند این حوزه و قدردانی از زحمات و خدمات ماندگار خیرین مدرسه ساز می دانیم.

آنچه مسلم است، حرکت خیرین مدرسه ساز مستظهر به حمایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی"حفظه الله"، فتاوای قاطبه مراجع عظام در تاکید بر این امر مقدس و از سوی دیگر به دلیل پشتیبانی مسئولان خدوم و همراهی مستمر آحاد جامعه و نقش آفرینی خیرین نیکوکار به یک #سرمایه_اجتماعی کم نظیر تبدیل شده و چشم اندازی روشن و امیدوار کننده از مشارکت هدفمند و هوشمندانه مردم و دولت برای توسعه نظام آموزشی کشور را ترسیم نموده است.

سازمان نوسازی مدارس کشور به عنوان متولی ساخت و توسعه مدارس و فضاهای آموزشی ، افتخار دارد که با بهره گیری از توان نیکوکاران مدرسه ساز، تمهیدات لازم برای استفاده بهینه از این ظرفیت ارزشمند اجتماعی و فرهنگی را فراهم آورده و دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه ساز را به #دوران_شکوفایی بیش از پیش عملکرد خیرین در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی تبدیل کند.

بدیهی است با استعانت از الطاف لایزال الهی، بیستمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور تا تیرماه سال آینده در سطح استان ها و شهرستان های مختلف برگزار شده و #تکریم_خیرین_مدرسه_ساز و شناسایی #نیک_اندیشان_جوان و #گسترش_فرهنگ_مدرسه_سازی از جمله اهداف اصلی این همایش بزرگ ملی خواهد بود.

امید آنکه این اندیشه بزرگ و برخاسته از آموزه های اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی به فرصتی برای رشد و شکوفایی روزافزون نظام تعلیم و تربیت اسلامی تبدیل شود.

در این بین لازم است از تعامل و همکاری راهبردی وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز و در سطح استانها نیز از تلاش و همکاری صادقانه و مثال زدنی مجامع خیرین استانی مدرسه ساز، ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در ساماندهی این رویداد مهم فرهنگی_اجتماعی و برگزاری این جشنواره گسترده تجلیل نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار