رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

بخشی از تاریخ انقلاب در استان بوشهر، مدیون تلاش‌های مرحوم نبوی بوده است

بوشهر ( پانا ) رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی در استان بوشهر با مجاهدت‌ها و تلاش‌های زنده‌یاد حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن نبوی گره خورده است.

کد مطلب: ۸۰۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از تاریخ انقلاب در استان بوشهر، مدیون تلاش‌های مرحوم نبوی بوده است

عبدالرسول عمادی در آیین بزرگداشت سید محمد حسن نبوی در هفته نکوداشت بوشهر اظهار داشت: مرحوم نبوی در هر عرصه‌ای که فعالیت داشت به موفقیت دست یافته است.

عمادی، سخت‌کوشی را یکی از ویژگی‌های سید محمد حسن نبوی عنوان کرد و ادامه داد: ایشان اسوه اخلاق و مردم‌داری بودند و همه ما باید از این بزرگمرد الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه مرحوم نبوی در صدر بزرگان استان بوشهر است، خاطرنشان کرد: بیان و قلم قاصر است که در مورد این شخصیت نکته‌ای را بیان کند و کسانی که از نزدیک با ایشان زندگی کردند می‌توانند بهتر ایشان را معرفی کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، ساده‌زیستی و بی‌اعتناعی به دنیا را یکی از ویژگی‌های محروم نبوی عنوان کرد و افزود: ویژگی دیگر ایشان این بود که چیزی را برای خود نمی‌خواست و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.

وی افزود: پیگیری رسالت الهی و خداترسی از ویژگی‌های آن مرحوم بود و هیچگاه از جریان‌ها و آدم‌ها نمی‌ترسید و وقتی چیزی را وظیفه خود می‌دانست محکم می‌ایستاد و پافشاری می‌کرد.

عمادی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های ایشان می‌توان به کوچک‌نوازی، عظمت، بزرگ‌مردی و جوانمردی اشاره کرد و همه ما مدیون این شخصیت بزرگ هستیم و مرام و شخصیت ایشان برای همه ما باید الگو باشد.

مرحوم سید محمدحسن نبوی اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان بعد از انقلاب و همچنین نماینده مردم در دوره های اول تا سوم مجلس بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار