فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد: کشف 1300 کیلو مواد مخدر در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر در فارس خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 41 تن انواع مواد در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۸۰۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد: کشف 1300 کیلو مواد مخدر در فارس

سردار احمد علی گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: مأموران انتظامی استان از خبری مبنی بر فعالیت اعضای باندی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مطلع شدند .

وی ادامه داد: در این راستا پس از کارهای اطلاعاتی و فنی مشخص شد افراد قاچاقچی قصد دارند یک محموله سنگین مواد مخدر را از استانهای شرقی کشور به شهر شیراز انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این راستا مأموران با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی محل تردد خودروهای حامل مواد مخدر شامل دو دستگاه خودرو وانت نیسان و وانت پیکان را در محورهای مواصلاتی مورد شناسایی قرار دادند.

سردار گودرزی با بیان اینکه مأموران با مشاهده این دو خودرو دستور ایست دادند ولی رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند،‌افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه در نهایت هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها یک تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر شامل 655 کیلو تریاک و 645 کیلو حشیش کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو 405 که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می کرد نیز توقیف شد، گفت: در این راستا پنج نفر قاچاقچی دستگیر و از آنها دو قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج تیغه خشاب کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار