تهیه کننده «کافه فیلم»:به مسائل تخصصی سینما ورود نمی کنیم

تهران (پانا) - سعید بشیری، تهیه‌کننده سری جدید برنامه «کافه فیلم» با بیان اینکه فصل جدید با اجرای اکبر نبوی روی آنتن می‌رود، درباره جزئیات فصل سوم این برنامه سینمایی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده «کافه فیلم»:به مسائل تخصصی سینما ورود نمی کنیم

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سعید بشیری تهیه‌کننده سری جدید برنامه «کافه فیلم» درباره نحوه و ملاک انتخاب فیلم‌ها در این برنامه توضیح داد: این برنامه هر هفته به صورت روتین پخش می‌شود و در انتخاب فیلم‌ها سعی می‌کنیم به سلایق مختلف مخاطب توجه کنیم.
بشیری اضافه کرد: علاوه بر این‌ها در انتخاب فیلم‌ها به مناسبت‌های مختلف شادی و عزا و ... و نیز داشته های آرشیو سازمان هم دقت می‌کنیم.
تهیه‌کننده برنامه سینمایی «کافه فیلم» در پاسخ به این سؤال که آیا سابقه ساخت برنامه‌های این‌چنینی را داشته است، گفت: بله، در سال ۱۳۸۶ برنامه‌ای به نام «دو قدم مانده به صبح» طراحی کردم که در آن برای اولین بار همه رشته‌های هنری در رسانه ملی صاحب پاتوق شدند.
وی افزود: تا قبل از «دو قدم مانده به صبح» حتی اهالی سینما پاتوق رسانه‌ای نداشتند و این ایده برای اولین‌بار توسط من مطرح شد که اجرای بخش مربوط به سینمای آن را کارشناس- ‌مجری و کارگردان تلویزیون و سینما، فریدون جیرانی برعهده داشت.
بشیری درباره انتخاب اکبر نبوی به‌عنوان مجری برنامه «کافه فیلم» اظهار کرد: از بین گزینه‌های مختلفی که برای اجرای این برنامه مطرح شده بود، به پیشنهاد همکارم آقای عباس یوسفیان و سپس موافقت مدیران شبکه، از اکبر نبوی منتقد سینما دعوت کردیم و وی نیز دعوت ما را پذیرفت. به نظرم نبوی به سبب دانش سینمایی و تسلطی که به فضای سینما دارد، انتخاب خیلی خوبی است.
تهیه‌کننده برنامه «کافه فیلم» با اشاره به اینکه محل ضبط برنامه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: در برنامه سعی می‌کنیم درباره حال و هوای سالی که فیلم در آن ساخته شده، مسائل پشت صحنه و موضوعاتی که برای مردم جذاب است، صحبت کنیم و گفت‌وگوها خیلی تخصصی نباشند.
بشیری با اشاره به اینکه به همراه عباس یوسفیان کارگردانی و تهیه این برنامه را برعهده‌دارند، دیگر عوامل «کافه فیلم» را برشمرد: داود عباسی، محمدرضا لحمی و اسلام عباسی تصویر برادران، محمد فرضعلیان و امیررضا بشیری دستیاران تصویر، سحر یاوری تدوینگر، ابراهیم جباری صدابردار، محسن یگانه مدیر تولید، علی میرزایی گرافیست، فرشاد حسنی و امیر آزاد سازندگان تیتراژ ابتدا، مجید خلج چهره پرداز، طاها گل کار زاده طراح صحنه، حسین یوسفیان دستیار کارگردان و حسین عابدینی مدیر صحنه.
«کافه فیلم» هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ با پخش یک فیلم سینمایی و گفت‌وگویی ۳۰ دقیقه‌ای با کارگردان اثر پخش شده، میهمان خانه‌های مخاطبان آی‌فیلم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار