مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

مرحوم مهاجریان مردی مبارز و ولایتمدار بود

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حجت الاسلام مهاجریان مردی مبارز و ولایتمدار در تمامی عرصه ها بود و رحلت ایشان ضایعه ای بزرگ برای مردم خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۸۰۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مرحوم مهاجریان مردی مبارز و ولایتمدار بود

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبح امروز با صدور پیامی رحلت این عالم ربانی را به جامعه فرهنگیان و مردم شریف خراسان جنوبی به ویژه مردم دالعباده طبس تسلیت گفت:

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم.

وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَة

خبر درگذشت روحانی مبارز و خدمتگزار حضرت حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان مقدم رحمةالله علیه جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان را همچون مردم شریف طبس داغدار و عزادار نمود. .

آن روحانی بزرگوار از دوران جوانی در فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی ضد رژیم ستم‌شاهی پهلوی در طبس و سایر نقاط کشور نقش مهمی برعهده داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های خطیری از جمله امامت جمعه شهر طبس همواره پرتلاش و موفق بود.

رحلت عالم وارسته و سالک الی الله حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان مقدم رحمه الله علیه که عمر گرانمایه و پربرکت خویش را صرف معارف دین، ولایت اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با ظلم و طاغوت کرد، موجب تاثر و تالم فراوان شد.
این یار دیرین امام و رهبری، قریب 28 سال در سنگر نماز جمعه با ارائه آراء و اندیشه‌های متعالی، مبلغ اسلام ناب محمدی (ص) و پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بی شک حضور آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه شهرستان طبس آثار و برکات بی شماری برای مردم ولایتمدار این شهرستان و استان خراسان جنوبی داشته و به یادگار گذاشته است، که برای تشنگان و مشتاقان علم و آگاهی گنجینه‌ای گران بها محسوب می‌شود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش خراسان جنوبی رحلت این عالم مبارز و ولایتمدار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و متدین خراسان جنوبی بویژه مردم دارلعباده طبس و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن عارف واصل را مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار