مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تشکیل کارگروه احیای زنگ هنر در مدارس شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ،مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری تهران،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه احیای زنگ هنر در مدارس شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به حذف آزمون های مدارس تیزهوشان با تصویب شورای عالی آموزش و پرورش ، اظهار داشت:امیدواریم حذف این آزمون ها منجر به کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان عزیز کشورمان گردد.

وی ،با اشاره به اینکه شادابی و نشاط را نباید از کودکان و دانش آموزانمان گرفت، تاکید کرد: دانش آموزان نباید به جای شادی و نشاط در سنین کودکی درگیر آزمون، تست و فشارهای روانی ناشی از آن گردند.

فولادوند،تشکیل کارگروه احیای زنگ هنر در مدارس و تشکیل کمیته شاداب سازی در این استان را یکی از گامهای جدی در مسیر مبارزه با آسیب های اجتماعی دانست و افزود: امروزه زبان هنردر قالب های شعر ، داستان ، فیلم و تاتر تاثیر به سزایی در دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با اشاره به جایگاه نخست فرهنگیان شهرستان های استان تهران در مشارکت در انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان ، تصریح کرد: حضور فعال فرهنگیان این استان در انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان نشان از مشارکت گسترده همکاران فرهنگی این استان در برنامه ها و طرح های مختلف آموزش و پرورش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار